czwartek, 6 września 2018

Co nieco o mnie

Wypadałoby napisać na podstronie choć jedną sensowną notkę, więc oto jestem! Czy będzie ona faktycznie miała sens: to się okaże. 

* odchrząknięcie *

Jestem Kaolią

Grafiką tak na poważnie (zabrzmiało dziwnie: w sensie poświęcam jej więcej uwagi niż "włącz painta") zajmuję się od około roku. Ostatnio rozmiłowałam się w twórczości na gimpie, ale nie wiem, jak długo mnie będzie to trzymać. Oprócz tego pracuję jeszcze na kilku innych programach, jednak nie zamierzam nikogo zanudzać wymienianiem ich nazw. 
Swoją przygodę z CSS'em zaczęłam mniej więcej półtora roku temu i przyznam szczerze, że lubię się w nim bawić. Jeśli masz problem ze znalezieniem szabloniarki, możesz do mnie napisać w odpowiedniej zakładce, a obiecuję się odezwać. Co prawda nie ręczę za przyjęcie zamówienia, no ale... 

To tak. Zwykle wykonuję niemal wszystkie wariacje, jakie zamawiają bloggerzy i staram się im podołać. Czasami jednak dostaję zamówienie tak bardzo nie w moim klimacie, że jest mi smutno, projekt wykonuję bez serca, a szablon nie wygląda tak, jak wyglądać powinien. Lubię wykonywać zamówienia w ciemnych barwach, odcieniach czerwieni, filetu, choć zdarza mi się mieć kaprys i na białe szablony. Czego można spodziewać się w moich pracach? Przede wszystkim grafiki. W drugiej kolejności rozbudowanych, ekscentrycznych mechanizmów. Zwykle stawiam na estetyczny, intuicyjny wygląd z klimatycznym nagłówkiem.

Prócz robienia szablonów lubię też czasem zrobić jakąś sygnaturę, paczkę zdjęć ze stockami czy inne głupotki graficzne, jak przykładowo favikony.

Jestem Kasią

Na co dzień, tak offline, jestem specyficznym człowiekiem z ogromną ilością myśli w głowie, który kocha psy (ok, inne zwierzątka też) i lubuje się w literaturze fantasy (mam kolekcję książek! Musiałam się pochwalić!). Żyję sobie jakoś pomalutku, walcząc w uczelnią, pracą dorywczą, czasami grając na gitarze, ciągle marudząc chłopakowi, być może prowadząc nie do końca zdrowy tryb życia.

Preferencje i sprawy kardiologiczne

Najchętniej przyjmę zamówienia z bohaterami The Vampire Diaries, The Originals, Supernatural, Plotkary, Shadowhunters, z modelkami (podeślij choć linki do zdjęć, łatwiej będzie wpasować się w oczekiwania) np. Emily Rudd, Barbarą Palvin, tematyki filmowe (Lily Collins, Dylan O'Brien... itp. itd.), muzyczne (szczególnie rock/metal), kryminalne, horrorowe, fantasy, hobbystyczne (np. rowery, sport) - takie rzeczy kocham całym sercem ♥.
Neutralnie podchodzę do Harry'ego Pottera, Teen Wolfa, Doctora Who, Violetty, Soy Luny, innych seriali Disneya i tym podobnych stacji, gwiazdek Disneya itp. stacji (Selena Gomez itd.), tematów natury, zwierząt, bajek... ♡
Nie lubię - i nie mam do tego serca - azjatyckich klimatów, anime. ☹

Na układy nie ma rady

Dość pewnie czuję się w stylu minimalistycznym, co do układu (otwarty, zamknięty) to właściwie nie mam szczególnego faworyta, choć przyznam, że układ zamknięty uważam (chyba) za bardziej estetyczny i jeśli nie określisz wybranego układu istnieje jakieś 70% szans, że otrzymasz ukłąd zamknięty (samo tak jakoś wychodzi...).

Mail kontaktowy: kaolia.grafika@gmail.com
(nie obrażę się za jakieś ewentualnie komentarze xD Czy obserwację. Czy gwiazdkę. Cokolwiek)

Można znaleźć mnie też na innych szabloniarniach ;). Ale sami pobawcie się w zgadnięcie, która to ja ;).

Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Hej!
    Ogólnie to najpierw chciałam powiedzieć, że widuję Twoje prace na Sidereum Graphics + obserwuję od jakiegoś czasu Twojego Devianta, bardzo podoba mi się to, co tworzysz. ❤
    Poza tym mam do Ciebie jedno pytanie, ale nie mam pojęcia, w którym miejscu mogę je zadać, a nie chcę Cię nękać przez maila (mam wtedy wrażenie, że się narzucam, przez bloga jest jakoś tak luźniej), dlatego pomyślałam o tej zakładce. Otóż, czy wykonałabyś szablon na bloga, który jeszcze nie wystartował? Chodzi mi o taki, na którym mam już zaklepany link, ogarnięte to, ile byłoby gadżetów itp. (ogólnie wiem, co napisałabym w zamówieniu), ale jest nadal prywatny i zanim go upublicznię, chciałabym mieć szablon. Oczywiście zrozumiem, jeżeli powiesz, że nie, ale pomyślałam, że zapytam. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, nie wiem, czy mail dotarł, ale oczywiście, że wykonam szablon ;) Nie zależy mi szczególnie na tym, by już blog funkcjonował: sama wolę najpierw mieć wszystko dograne, a dopiero później coś wklepywać na bloga. W końcu liczy się pierwsze wrażenie, czyż nie? Szkoda straszyć standardem blogspota, który... Hm. Boli.
      Zamówienie możesz złożyć zarówno w zakładce, jak i na maila. Również nie zależy mi na szczególnym sposobie dostarczenia zamówienia. :)

      Tak w ogóle to strasznie mi miło, że napisałaś tak o ;) Bałam się, że po odejściu z Bajkowych ludzie całkowicie o mnie zapomną, a tu od razu banan na ryjku :D Aż troszkę się zarumieniłam od komplementów :D

      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Hej! Tak, mail dotarł, ale przyznaję, że szłam już spać, jak go przeczytałam, i nie bawiłam się w odpisywanie. xD Chciałam wkroczyć od razu z zamówieniem. ;)
      No właśnie, standard domyślnego szablonu z Blogspota nie jest jakiś wybitny, im dłużej siedzę w blogosferze, tym bardziej kłuje mnie w oczy.
      Komplementy całkowicie Ci się należą. :D To ja zaraz przyjdę do Ciebie z zamówieniem. Skoro to nie problem, to myślę, że odezwę się na mailu. ;)

      Usuń