poniedziałek, 5 listopada 2018

Nagłówki 1

Dawno nic nie publikowałam, ale to wcale nie oznacza, że już zapadłam w sen zimowy! Co porabiałam w czasie, kiedy zarówno na SG jak i tutaj uparcie milczałam? Hm. Może po kolei.
  1. Udało mi się zdobyć dyplom magistra. I jestem w tego dumna. Można gratulować ;).
  2. Odkryłam nowy, magiczny sposób na tworzenie koloryzacji w Gimpie. Podejrzewam, że (jak zwykle) wszyscy już go znali, jednak dla mnie to osiągnięcie. Uparcie unikam wszelkiego rodzaju instrukcji, gdyż z natury szybko się niecierpliwię i zwyczajnie nie jestem w stanie przebrnąć do końca toturialu. Upraszczając: odkryłam na nowo Amerykę ;).
  3. Uparcie pracuję nad czymś, co może sprawić, że obrosnę w piórka, ale może i również narazić mnie na okrzyknięcie Najdziwaczniejszą Szabloniarką Świata. Albo zwyczajnie zginie w tłumie prac notki tematycznej na Sidereum Graphics. Data jest jeszcze nieoficjalna, więc cichutko, nic nie wiecie... I taki maleńki spoiler: będzie Harry Potter!

Sądzę, że już za bardzo się nagadałam, więc oddaję prawo głosu Wam, byście mogli podzielić się swoimi małymi (lub dużymi) sukcesami. Ogólnie: piszcie o czym chcecie, chętnie porozmawiam :D.

Tymczasem: możecie popatrzeć na nagłówki.

I taki jeden, co mi bardzo nie wyszedł i w sumie miałam go wyrzucić... Jeśli ktoś ma pomysł, jak sobie go poprzerabiać, to pozwalam na wszelkiego rodzaju edycje, wykorzystywanie fragmentów i cokolwiek innego wpadnie wam do głowy :).
Pozdrawiam! 

Przyjmowanie zamówień uważam za otwarte, jakby ktoś coś chciał ;)

2 komentarze:

  1. Gratuluję magistra! :D
    U mnie sukcesów raczej brak, za to się zastanawiam, czy w ogóle przeżyję studia licencjackie, a ledwo zaczęłam drugi rok. xD
    Nagłówki bardzo mi się podobają, zwłaszcza pierwszy jest ładny, taki delikatny. :)

    OdpowiedzUsuń